Migros, ocak ayı boyunca en temel muhtaçlık eserlerini içeren Migros markalı 419 eserde fiyatları sabitlerken, 3 binden fazla markalı eserde daima indirim yapacak.
Ticaret Bakanı Mehmet Muş‘un, kısa müddet evvel, ulusal zincir marketlerin üst yöneticileri ile bir ortaya gelerek minimum fiyat artırımının akabinde etiket fiyatlarıyla ilgili ihtarlarda bulunması sonrası Migros da yeni bir kampanya duyurdu.
Migros’tan yapılan açıklamaya nazaran, şirket, enflasyonla çaba kararlılığıyla yüzlerce temel eserde hem fiyatları sabitledi hem de çok güçlü indirim kampanyaları başlattı.
Önce ŞOK, sonra Migros
Ocak ayı boyunca un, yağ, çay, şeker, bakliyat, deterjan, çocuk bezi üzere en temel muhtaçlık eserlerini içeren Migros markalı 419 eserde fiyat sabitlemesine giden şirket, birebir vakitte 3 binden fazla markalı eserde ise daima indirim yapıyor. Migros, ayrıyeten 23 farklı kümedeki tüm eserleri kapsayacak biçimde 20 bine yakın eserde özel olarak yüzde 25’den yüzde 50’ye varan indirimler sunuyor.
Benzer bir kararı bir öteki büyük zincir market ŞOK da almıştı. ŞOK tarafından hafta sonu yapılan açıklamada, 1000 eserde fiyatların sabitlendiği açıklanmıştı.